^ Ir arriba

Últimos vídeos

logo 3

Enlace Toponimia de Couso (San Cristovo):

axudas-offcultura-offemprego-off

deporte-offemprego-offprocesos-selectivos-off

Novas destacadas

• Campus científicos de verán 2018
    Campus científicos de verán 2018 O Ministerio de educación e Fundación Española para a ciencia e tecnoloxía (FECYT) convocan 1560 axudas , en réxime de concorrencia competitiva para participar no ano 2018 no programa “CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERÁN”.
  • Curso tramitación electrónica
    Curso tramitación electrónica A Concellería de Xuventude do Concello de Gondomar inicia a programación de actividades formativas cun Curso de tramitación electrónica de 25h de formación.
  • Probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e superior de formación profesional.
    Probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e superior de formación profesional. A Consellería de cultura, educación e ordenación universitaria convoca as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2018.
  • Axudas ao alumnado universitario por causas sobrevidas ou imprevistas
    Axudas ao alumnado universitario por causas sobrevidas ou imprevistas A Consellería de cultura, educación e ordenación universitaria convoca axudas a alumnado matriculado en estudos universitarios ofciais conducentes a unha titulación de grao no curso académico 2017/18, cunha necesidade urxente de recursos económicos motvados por causas sobrevidas e imprevistas ( orfandade absoluta, desemprego sustentadores, non pagamento das pensións alimentcias en…
  • 1.400 Becas para actividades de formación en linguas estraxeiras no ano 2018
    1.400 Becas para actividades de formación en linguas estraxeiras no ano 2018 A Xunta de Galicia a través da Consellería de cultura,educación e ordenacións universitaria convoca 1.400 axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas a alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.
  • Cursos preparatorios de Lingua Galega
    Cursos preparatorios de Lingua Galega A Concellería de Cultura, educación e ordenación universitaria convoca con carácter gratuíto e voluntario cursos de Lingua Galega preparatorios para as probas nas que se obteñen os certifcados de lingua galega.
  • 25 BOLSAS DE PRÁCTICA LABORAL DE MESTRES/AS COMPOSTEIROS
    25 BOLSAS DE PRÁCTICA LABORAL DE MESTRES/AS COMPOSTEIROS A Deputaciónd de Pontevedra convoca 25 bolsas de práctica laboral destinadas a persoas en situación de demanda de emprego ou mellora coa fnalidade de completar a súa formación na área de xestión de residuos orgánicos de orixe doméstica de cara a súa incorporación como mestres/as composteiros.

PXOM

banner apasaxe2