^ Ir arriba

Gabinete de comunicación

Gabinete de comunición

relaciones medios

A Área de Comunicación ten como principal función manterlle informado de todo o que concerne á actividade que se realiza dentro do Concello de Gondomar.

Nesta sección poderá atopar comunicación Institucional do Concello de Gondomar, de forma específica, na acción xerada polo Alcalde e as distintas Concellarías, ou de forma xeral, en eventos que produce o propio Concello ou nos que participa coma colaborador. Todo o necesario para manterlle informado sobre o que acontece en Gondomar.

Entre os obxetivos de este gabinete tamén se atopa o de fomentar a colaboración cos medios de comunicación facilitando, en todo momento, aquela información que lles fose necesaria para o desenrolo do seu traballo.

Contacto:

Pablo Banga