PAPAGENA – Ópera electrónica

Sinopse

Papagena é unha ópera electrónica nacida a partir da figura da personaxe homónima da Frauta Máxica de Wolfgang Amadeus Mozart. Unha produción para analizar e re-escribir esta personaxe dende unha mirada actual e en base a dun dos maiores procesos de avance político-social dos últimos tempos: a loita contra o sexismo.

Unha soprano (Esperanza Mara), un barítono (Jacobo Rubianes Castelo), e un músico en escena (o propio compositor da ópera, Iago Hermo) serán os piares desta peza deseñada para chegar tanto aos grandes teatros como a aqueles espazos e vilas onde a ópera, quizais, nunca chegou.

Ficha artística

SOPRANO | Esperanza Mara (Papagena)

BARÍTONO | Jacobo Rubianes Castelo (Papageno)

MÚSICA, LIBRETO E DIRECCIÓN MUSICAL | Iago Hermo

DIRECCIÓN ARTÍSTICA | Castiñeira & Carrodeguas

DESEÑO E CONFECCIÓN VESTIARIO | Diego Valeiras

ESCENOGRAFÍA E LUZ | Ana Arteaga

ASISTENCIA TÉCNICA | RTA

IMAXE, COMUNICACIÓN E PRENSA | The Office Comunicación

FOTOGRAFÍA E VÍDEO | Miramemira

PRODUCIÓN E DISTRIBUCIÓN | Esther F. Carrodeguas

Unha produción ButacaZero subvencionada polo AGADIC e apoiada, en residencia creativa, no Concello de Rianxo.

The event is finished.

Nov 05 2022