SEMINARIOS DA AULA DE MAIORES DA UNIVERSIDADE DE VIGO EN GONDOMAR

O Concello de Gondomar e a Universidade de Vigo, dentro da súa aula para maiores de 55 anos, organizan durante este mes de novembro tres interesantes seminarios gratuitos.

O primeiro deles terá lugar os días 7 e 8 de novembro, e baixo o titulo “Arte e Historia” será impartido por Elisa Pereira García profesora da Universidade de Vigo, e tratará diferentes aspectos do patimonio histórico do concello de Gondomar,  a primera xornada de manera teórica e a segunda práctica cunha visita a diferentes lugares da nosa vila cun alto valor patrimonial e histórico.

Os días 9 e 10 de novembro e co titulo “Saúde e Benestar” a profesora titular da Facultade de Ciencias da Educación e o Deporte da Universidade de Vigo Águeda Gutierrez e Raúl Sánchez, licenciado en ciencias da actividade física e posgrado en exercicio preventivo en pacientes con patoloxías crónicas, iniciarán este segundo seminario cunha xornada teórica titulada “contorna natural, alimentación e saúde” na que darán diferentes consellos e pautas para levar unha vida máis saúdable. Na segunda xornada os participantes levarán a cabo unha ruta cardio-saúdable polo entorno do río.

O terceiro seminario, os días 14 e 15 de novembro, denominado “factura e aforro no subministro eléctrico”, correrá a cargo de Jose Antonio Alonso Rodríguez, profesor titular na Escola de Enxeñería Industrial da Universidade de Vigo e nela analizaránse diferentes aspectos do mercado eléctrico, así como a correcta interpretación das facturas. Na segunda xornada os parcipantes poderán analizar de forma práctica os seus propios contratos e facturas do subministro eléctrico.

Os seminarios son totalmente gratuitos.

Os seminarios 1 e 2 terán lugar no Centro Neural (Policia Local) e o 3 no hall do Auditorio Municipal Lois Tobío.

Inscricións:

Por correo a alcaldia@concellodegondomar.gal