Teatro infantil no Auditorio Municipal Lois Tobío o domingo 5 ás 18:00 horas.

Chega a Gondomar unha proposta innovadora e moi divertida, pensada para os máis pequenos e pequenas da casa (de 0 a 5 anos)
Tilintilonia é un pequeno planeta habitado por dúas mulleres, (Tilín e Tilón cada unha co seu son). Elas descubrirán un mundo cheo de texturas, cores, sons e fantásticos seres que xorden coa música e onde o vento e a auga convírtense en elementos de xogo.
Dous seres espertan en Tilintilonia a un mundo máxico no que descubrir novos sons e melodías, novas texturas, onde deixarse levar pola fantasía e os sentidos.​
Visualmente entramos nun mundo de ensoñación grazas as teas , e ao que estas suxiren, son teas que voan e forman parte do vento, ondulan como a auga, queiman coma o lume e nos acubillan coma a terra.
👉As entradas a un prezo de 2,5 euros están a venda a través da nosa taquilla electrónica: taquilla.concellodegondomar.gal