A DEPUTACIÓN CONCEDELLE A GONDOMAR UNHA SUBVENCIÓN PARA A REDACCIÓN DE 5 PROXECTOS POR UN IMPORTE TOTAL DE 50.000 EUROS

A Deputación de Pontevedra comunicou ao Concello de Gondomar a  concesión dunha subvencion ao amparo das “Bases Reguladoras de Subvencións para a Redacción de Proxectos de Recuperación de Espazos Públicos e Creación de Sendas Peonís e/ou Ciclables nos Concellos da Rede Ágora”, coa que se procederá a redacción de 5 proxectos:

• Proxecto para a recuperación do espazo público para peóns en rúa Igrexa e camiño San Bieito Fonte de Mera.
  • Proxecto para a reordenación do tráfico e o espazo público en avenida do Conde de Gondomar.
  • Proxecto para a adecuación de espazo público no entorno da Igrexa de Santa Baia-Mosteiro -Donas.
  • Proxecto para para a rexeneración e posta en valor do Rueiro tradicional “Camiño de Áspera” – Chaín.
  • Proxecto para a creación dunha senda peatonal e ciclable en “Pista das Lentas” que inclúe o estudo integral de itinerario peoníl entre a senda da PO-430 e o paseo marítimo.