GONDOMAR PRESENTA O SEU CICLO DE TEATRO DE OUTONO

O Concello de Gondomar presentou esta mañá o seu ciclo de outono de teatro dentro da súa programación Gondocultura Outono 2022.

Este ciclo que consta de cinco representacións teatrais, terá lugar no Auditorio Municipal Lois Tobío.

A primeira das obras representadas, o 15 de outubro ás 21:00 horas, será “Que mujer prodigio soy”, da compañía “Dramaturgas de oro”, e toca parte da vida e obra de Sor Juana Inés de la Cruz, María de Zayas Sotomayor e Ana Caro Mallén, no marco dunha competencia por ser as mellores e a elexida para escribir unha peza encargo da coroa.

O 5 de novembro ás 21 horas será o turno da peza “Papagena” unha ópera electrónica nacida a partir da figura da personaxe homónima da Frauta Máxica de Wolfgang Amadeus Mozart. Unha produción para analizar e re-escribir esta personaxe dende unha mirada actual e en base a dun dos maiores procesos de avance político-social dos últimos tempos: a loita contra o sexismo.

O 13 de novembro ás 12:00 horas a compañía catalá Xiriquitela Teatre coa sua obra “Laika” nos sumerxe na Moscova durante a Guerra Fría e en plena carreira espacial. A cadeliña Laika sobrevive polas rúas da xeada cidade. Nada lle fai sospeitar que o seu destino levaraa ao espazo dentro do Sputnik ll e pasará á historia da humanidade. Será o primeiro ser vivo en orbitar ao redor da Terra pero tamén unha vítima máis das loitas de poder doutros.

Un espectáculo para todos os públicos, recomendado a partir dos 4 anos, que nos fala das marabillas do ceo pero tamén das inxustizas da Terra.

A compañía Mevadeus fará parada en Gondomar o 18 de novembro ás 21:00 horas coa peza titulada “Outrora nós”, na que catro xoves, pertencentes á xeración Z, fan unha viaxe entre pasado e presente coa premisa de saber: Quen seríamos nós outrora nós?

O amor e a tradición son o fío condutor desta experiencia escénica que se pregunta de que maneira o desexo de amar e ser amados nos forma, nos conforma ou nos deforma.

“Backup, a resurrección de Nuno” entrará en escea o 19 de novembro ás 21:00 horas da man de Ste Xeito Produccións. A Resurrección de Nuno é unha “Comedia post Mortem” que nos amosa, a través dun humor acedo, unha posibilidade propia da ciencia ficción pero que sen embargo xa está a tocar a nosa porta na actualidade.

Que sucedería se puidésemos resucitar a alguén amado? Canto tempo pasará ata que os segredos enterrados co finado saian á luz? Que cambios provocará saber toda a verdade? Serán quen de saír reforzados como familia ao aceptar as súas imperfeccións e disfuncionalidades?

Por último o 27 de novembro ás 20:00 horas e pechando este ciclo de outono, Artesacía presentará a sua peza teatral “Illas Desertas”, que nace como resposta a un mundo competitivo que só sabe camiñar nunha única dirección: a de facernos produtivas. O espectáculo propón unha travesía cara a nada, ancorada na narrativa e na poesía audiovisual onde o público é parte activa da peza. Illas Desertas é unha experiencia inútil, unha viaxe cara á nada, un canto ao fracaso, unha conquista do inútil, unha viaxe interior. É habitar, abrir, reencontrarse con eses territorios ignotos que nos habitan interiormente e que buscan saír á boia cando a vida nos sacude, cando nace ese baleiro que o material non pode encher. Por que non roubarlle tempo á morte con esta aventura?

As entradas, que oscilan entre os 2,50 e os 3,50 euros poderán adquirirse dende mañá mércores 12 de outubro na taquilla electrónica do Concello de Gondomar: https://taquilla.concellodegondomar.gal

As sesións dos dias 5 e 19 de novembro serán gratuítas, previa retirada de invitación na mesma taquilla electrónica.

Na presentación do ciclo o rexedor local, Paco Ferreira destacou que “Gondomar e xa un referente cultural a nivel nacional, e no caso do teatro e das artes escénicas en xeral, hai moi poucos concellos en Galicia e España que poidan presumir de ter unha programación estable tan ampla e variada como a que ten Gondomar”. O alcalde quixo aproveitar a ocasión para salientar “a calidade excepcional das obras que se van representar durante estes máis de dous meses”.