O Concello de Gondomar repartirá bolsas ecolóxicas de forma gratuita entre o comercio

O Concello en colaboración coa Deputación de Pontevedra a través de fondos europeos e do Ministerio de Industria, Comercio e Turismo, repartirán tres tipos diferentes de bolsas feitas con materiais respectuosos co medio ambiente.

O Concello fará o reparto entre aqueles comercios que os soliciten. Os interesados en recibir as bolsas de forma gratuita deberán enviar un correo electrónico a alcaldía@concellodegondomar.gal

As petición serán atendidas por orde estricta de chegada e ata agotar existencias.

Se repartirán tres tipos de bolsas, todas elas feitas con materiais reciclados e reciclables, sen utilización de ningún tipo de plástico e por tanto totalmente respectuosos co medio ambiente.