FESTAS DE SAN BIEITO 2022

Un ano máis chegan as Festas na honra de San Bieito de Gondomar, que é  sen dúbida, unha das celebracións máis importantes de Galicia. Trás

A Universiade de Vigo en colaboración co Concello de Gondomar organiza o » I Seminario para Maiores sobre Impostos e Herdanzas» que se celebrará no Centro Neural de Gondomar (edificio da Policia Local) os días, 20, 21, 28 e 29 de xuño en horario de tarde, de 16:30 a 18: 30 h.

Este seminario forma parte do programa Universitario de Maiores, e nel poderán participar tanto aqueles alumnos e alumnas matriculados no programa como calquera persoa interesada nos temas tratados neste seminario que poderá acudir como ouvinte.

O número de prazas presenciais e limitado polo que e recomendable a reserva previa no correo: alcaldia@concellodegondomar.gal