PRIMEIRO SEMINARIO PARA MAIORES SOBRE IMPOSTOS E HERDANZA

A Universiade de Vigo en colaboración co Concello de Gondomar organiza o ” I Seminario para Maiores sobre Impostos e Herdanzas” que se celebrará no Centro Neural de Gondomar (edificio da Policia Local) os días, 20, 21, 28 e 29 de xuño en horario de tarde, de 16:30 a 18: 30 h.

Este seminario forma parte do programa Universitario de Maiores, e nel poderán participar tanto aqueles alumnos e alumnas matriculados no programa como calquera persoa interesada nos temas tratados neste seminario que poderá acudir como ouvinte.

O número de prazas presenciais e limitado polo que e recomendable a reserva previa no correo: alcaldia@concellodegondomar.gal