41 edición do Certame de Rondallas de Reis de Gondomar

O Concello de Gondomar organiza un ano máis o seu Certame de Rondallas de Reis, que este ano celebrará a sua corenta e unha edición.

Este ano serán catorce as rondallas que participarán neste certame, que é unha das citas máis destacadas da programación do Gondonadal e que servirá de colofón a un nadal cheo de actividades en Gondomar.

As rondallas comezarán o seu percorrido dende a rúa Eduardo Iglesias, e na confluencia coa rúa Ángel Urzaiz produciráse un dos momentos máis característicos e singulares deste certame, que é o cruce de bandeiras entre a rondalla que se dirixe cara a Praza Paradela e a que regresa tras ser recibida polo goberno local e autoridades.

O Certame de Rondallas de Reis de Gondomar é o único desta envergadura de cantos se celebran na provincia que continúa coa tradición de  facerse ao aire libre, ademáis de ser o máis lonxevo de Galicia que somentes veu interrumpida a sua celebración en duas ocasións, pola guerra civil e pola pandemia.

PERCORRIDO

Saída: Rúa Eduardo Iglesias

Cruce de Bandeiras: Confluencia das rúas Eduardo Iglesias e Ángel Urzaiz.

Actuación é recepción das autoridades: Praza Paradela

HORARIO DE SAÍDA DAS RONDALLAS