9 TRABALLADORES E TRABALLADORAS CONTRATADOS A TRAVÉS DO PLAN CONCELLOS REMATARÁN OS SEUS CONTRATOS DURANTE O PRÓXIMO MES DE SETEMBRO

Desde a última semana do pasado mes de marzo, 9 traballadoras e traballadores desenvolveron a súa actividade profesional no Concello de Gondomar. Estes contratos financiados a través do Plan Concellos da Deputación de Pontevedra con un importe total de 105.568,26 euros permitiu ao concello dispor durante un periodo de 6 meses de 6 peóns de obra pública, 1 auxiliar administrativa, 1 conductor e 1 técnico de turismo.

Próxima á finalización dos seus contratos o Alcalde Paco Ferreira quixo agradecer o traballo feito por estes profesionais: “Queremos agradecer a súa gran labor durante estes meses, e desexarlles moita sorte no futuro, e decirlles que sempre terán as portas do noso concello abertas”. O alcalde quixo tamén agradecer a posta en marcha de esta acción por parte da Deputación de Pontevedra xa que “este tipo de axudas para os concellos medianos e pequenos sirve para mellorar a nosa operatividade e a nosa xestión”.