DE GONDOMAR A COMPOSTELA- CAMIÑO DE SANTIAGO POR ETAPAS – Inscricións a partir do 17 de agosto

Deporte

III CAMIÑO DO IRMANDAMENTO

Un ano máis o Concello de Gondomar organiza o CAMIÑO DO IRMANDAMENTO, unha ruta ciclista que unirá a nosa vila con Gondomar (Portugal) A ruta

O Concello de Gondomar a través da súa Concellería de Turismo pon en marcha o “Camiño de Santiago por etapas”. Esta ruta cun total de 110 kilómetros desenvolverase en 4 etapas de 28 kilómetros cada unha aproximadamente,  os días 3, 10, 17 e 24 de setembro.  Ao chegar a Santiago o que así o queira poderá solicitar a “compostela”.

En cada xornada pola mañá un autobus recollerá aos participantes en Gondomar para levalos ao punto de inicio de cada etapa, regresando a nosa vila a media tarde.

Esta actividade é gratuita con prazas limitadas, tendo preferencia na inscrición aquelas persoas empadroadas en Gondomar. É imprescindible o compromiso de realización das 4 etapas para poder acceder a unha praza.

En cada etapa os participantes contarán cun vehiculo de apoio durante todo o percorrido para garantir a sua seguridade así como diferentes puntos de avituallamento.

INCRICIÓNS:

A partir do 17 de agosto no correo: [email protected] ou no teléfono 678874985