“EUREKA” – Xogo dixital de escapismo en Gondomar

🕥10:30 horas
📍 Praza Rosalía de Castro
👨‍👩‍👧‍👦Para todas as idades
Eureka, é un xogo dixital de escapismo ao aire libre no Xeodestino Ría de Vigo e Baixo Miño que co título “O Conde non Camiño”, chegará a Gondomar o próximo sábado 6 de xullo e no que descubriremos a través desta aventura unha parte da historia de Gondomar a través da figura do I Conde de Gondomar.
Mergúllate nunha emocionante aventura chea de enigmas e desafíos, a través de códigos QR e xeolocalización, para gozar en familia.
➡️Ademais, entre todas as persoas participantes sortearse un lote de productos típicos e de proximidade.
MÁIS INFORMACIÓN:
E-mail: oficinadeturismo@concellodegondomar.gal

AVISO: APRAZAMENTO DO FESTIVAL GONDODANZA

Debido ás previsións meteorolóxicas e as posibles choivas que se poden producir ao longo de mañá sábado 20, a organización do Festival Gondodanza, e para

Axenda

No event found!