Gondomar súmase ao verde do Dia Internacional contra o Cancro

Deporte

III CAMIÑO DO IRMANDAMENTO

Un ano máis o Concello de Gondomar organiza o CAMIÑO DO IRMANDAMENTO, unha ruta ciclista que unirá a nosa vila con Gondomar (Portugal) A ruta

O concello de Gondomar iluminouse de verde toda a semana atendendo a demanda da AECC con motivo da celebración, hoxe venres 04 de febreiro, do Día Internacional de loita contra o cancro e asi visibilizar esta enfermidade e sensibilizar á sociedade sobre ela e as necesidades e demandas que aínda quedan pendentes de atender para garantir unha asistencia igualitaria para todas as persoas que a padecen.
Súmase a campaña desenvolta pola asociación titulada ¿Iguales? e coa que se amosa que non todas as persoas que padecen a enfermidade teñen as mesmas condición de acceso a investigación o aos tratamentos. Como lembran o código postal dunha persoa pode condicionar máis co código xenético no trato do cancro.