O CENTRO DE INFORMACIÓN A MULLER de GONDOMAR INCORPORA UNHA AVOGADA PARA ASESORAMENTO XURÍDICO.

Igualdade e xuventude

PROGRAMA DE CHARLAS «FALAMOS»

Este venres 2 de decembro temos a última cita  dentro do programa FALAMOS, financiado pola Deputación de Pontevedra (Plan Concellos 2022) dirixida o piar de

Trátase dunha letrada especializada en dereito familiar, herdanzas e violencia de xénero.

O Centro de Información a Muller (CIM) de Gondomar incorpora dende mañá unha letrada que facilitará asesoramento xúridico a mulleres que así o requiran. As consultas realizaránse os mércores e xoves en horario de 09:00 a 14:00 horas, con cita previa.

Este servizo interrumpido temporalmente despois da xubilación da letrada anterior, ponse novamente en marcha tras as xestións do Concello de Gondomar ante a Xunta de Galicia para que permitise a contratación dun servizo de asesoramento externo.

Ademais mantense o servizo de axuda sicolóxica que está operativo todos os martes e mércores de 09:30 a 14:30 horas.