1 DE DECEMBRO. DÍA MUNDIAL DA LOITA CONTRA A SIDA

Hoxe 1 de decembro celebrase o Dia Mundial da Loita contra a SIDA e dende o Concello de Gondomar nos sumamos a esta conmemoración.
Tras catro décadas loitando contra o VIH, o Programa Conxunto das Nacións Unidas sobre o VIH (ONUSIDA) está a facer un chamamento para que gobernos, administracións e sociedade civil traballaen en contra das desigualdades que persisten nos servizos básicos, como o acceso a probas de detección precoz, dificultades nos accesos aos tratamentos ou a unha educación sexual integral.
Esta epidemia non está nen moito menos erradicada, e a nosa mocidade esta todavía exposta a este risco, e segue a xerar desigualdade e estigamatización nunha parte da nosa sociedade, polo que dende o Concello de Gondomar nos sumamamos ao berro de Igualdade Xa!