ESPECIAL ONDA CERO EN GONDOMAR

Este pasado martes 27 de decembro, o programa “+ de 1” de Onda Cero para a provincia de Pontevedra emitiuse en directo dende a Praza de Rosalía de Castro de Gondomar. Como invitados estiveron representantes da vida cultural e deportiva da nosa vila, entre os cales estiveron membros veteranos  das Rondallas de Chaín e Vincios, deportistas do Gondomar Acro Club de ximnasia acrobática e do Lóstrego de futbol femenino. Ademáis tivemos a visita sorpresa de Deseirée Vila e Nando nos falou do Belen en Movemento de Gondomar.

O programa emitiuse dende a nova Praza Rosalía de Castro recen inaugurada. O alcalde Paco Ferreira quixo aproveitar a ocasión para convidar a quenes ainda non a coñezan a que se pasen por unha praza “pensada para as persoas”.

ACCEDE AO PROGRAMA COMPLETO AQUÍ

40 anos de formación musical en Gondomar

O Conservatorio Municipal de Música de Gondomar celebra este curso o seu 40 aniversario con diferentes actividades que foron presentadas esta mañá polo alcalde Paco