Gondomar abre o prazo de inscrición para a confección de alfombras florais no Corpus

O Concello de Gondomar ven de publicar as bases reguladoras para a confección das tradicionais alfombras florais na festa do Corpus os días 1 e 2 de xuño.

A participación está aberta a todas as Asociacións Veciñais, Culturais, Xuvenís, Deportivas, Clubs, Entidades, etc. do Concello de Gondomar que se atopen legalmente constituídas e que non acaden fin lucrativo coa actividade a realizar.

20240503_Outros_Bases_Bases para a elaboración de Alfombras 2024 20240503_Outros_Solicitude Alfombras Florais 2024

DESCARGA DE DOCUMENTOS

BASES

IMPRESO DE SOLICITUDE