Gondomar continúa co reparto de composteiros individuais á veciñanza

O Concello de Gondomar fixo unha nova entrega de 40 composteiros individuais que se suman aos máis de 500 xa entregados nos últimos 4 anos.

Continúase así coa gran labor levada a cabo dende o goberno local no fomento do residuo cero en canto ao relacionado coa materia orgánica, que xunto coas iniciativas postas xa en marcha, fan de Gondomar un concello referente en canto á conservación do Medio Ambiente.

Lembrámoslle a toda a veciñanza que aínda non dispoña do seu composteiro, e desexe formar parte do programa municipal de compostaxe doméstica, pode facelo no rexistro municipal ou a través da sede electrónica acreditando estar empadroado en Gondomar e ter unha vivenda unifamiliar na que poder situar o composteiro.

M07_MODELO_SOLICITUDE_COMPOSTEIRO_INDIVIDUAL

Descarga do modelo de solicitude AQUÍ