FESTAS DE SAN BIEITO 2022

Un ano máis chegan as Festas na honra de San Bieito de Gondomar, que é  sen dúbida, unha das celebracións máis importantes de Galicia. Trás

O Concello celebra a primeira edición do Certame Coral Gondomar. Para esta ocasión as tres corais de Gondomar uníronse para ofrecer o mellor do seu repertorio nun concerto que terá lugar o sábado día 11 as 19:30 horas. A novidadede deste certame e que se celebrará por primeira vez ao aire libre, na Praza da Paradela.

Gracias a colaboración de ACOPOVI, nesta primeira edición, este encontro coral contará tamén coa participación da coral polifónica Allegro de Vigo.

Na presentación deste certame o alcalde aproveitou para “convidar a todo o pobo de Gondomar a acudir a Praza da Paradela a disfrutar dunha tarde coa mellor música coral. Asimesmo o rexedor destacou a importancia das agurpacións corais para a socialización de homes e mulleres que tanto nos ensaios como nos concertos teñen unha inmellorable oportunidade para compartir momentos de lecer cos seus veciños e veciñas, e no caso das persoas de idade avanzada, a música coral e unha excelente terapia contra a soidade, e unha estupenda maneira de manter a mente desperta”