O XURADO FALLA OS PREMIOS DO CERTAME DE ESCULTURAS DE GONDOMAR

ACTA DO FALLO DO XURADO

O xurado técnico presidido polo arquitecto municipal e conformado por expertos nos campos da arquitectura, das artes ou da cantería emitiu o seu veredicto.

Membros do xurado:

• Jose Antonio Álvarez – Arquitecto Municipal de Gondomar
  • Juan Carlos Román – Profesor de Arte na Facultade de Belas Artes de Pontevedra.
  • Manuel Portolés – Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia
  • Silverio Rivas – Escultor
  • Eduardo Berea – Arquitecto
  • Antonio Soliño – Arquitecto. Instituto de Estudos Miñoráns
  • Manuel Coia – Profesor da Escola de Canteiros da Deputación de Pontevedra
  • Manuel Soliño. Concello de Gondomar.

O xurado que tivo que avaliar un total de seis obras escultóricas presentadas, decidiu otorgar os seguintes premios, coincidentes co voto popular.

• Primeiro Premio: Deserto
  • Segundo Premio: “Pedra Moura” – Accesit de 2.000 euros
  • Terceiro Premio: “O Guerreiro do Galiñeiro” – Accesit de 1.000 euros

Pola súa banda o alcalde destacou que este certame “serviu para promocionar e dar a coñecer unha tradición, a da cantería, con tanto arraigo en Gondomar”. Ademáis o rexedor municipal quixo “felicitar tanto aos gañadores como a todos os participantes polo seu esforzo e animaos a participar nas próximas edicións dun certame que “aspira a converterse nunha referencia e unha plataforma para a promoción de novos talentos”