Gondomar vibrará este Entroido ao compás e música dos preto de 500 participantes nas 8 comparsas que desfilarán polo municipioO Entroido arrincará o venres 25 co desfile dos escolares sendo o día grande ovindeiro domingo 27 a partir das 16.30 horas.Todo preparado xa no concello de Gondomar para celebrar o entroido 2022 querecupera as súas datas tradicionais, tras dous anos de ausencia.

O vindeiro domingo ás16.30 horas arrincará o desfile de comparsas, que este ano non competirán entre elas epercibirán unha axuda económica pola súa presenza. Abrirán boca destas festas aalegría e imaxinación do alumnado e equipo de profesores dos centros escolares domunicipio, co seu desfile este próximo venres 25. Concretamente o Entroido escolar, toda unha tradición xa no municipio,quentará os motores.

O pavillón municipal Bernabé Costas de Miranda, será o puntode encontro de preto de 800 alumnos e alumnas do CEIP Chano Piñeiro, IES Auga daLaxe e Terra Turonio que desfilarán polo centro da localidade, pasando pola Praza daParadela, mostrando os seus disfraces confeccionados en clase para a ocasión asícomo as coreografías creadas e moi pegadas á actualidade social e musical domomento.

Desfile de Entroido O domingo 27 de marzo celebrarase o desfile central do Entroido de Gondomar cun total de 9 comparsas rexistradas nel, e que cos seus traxes de cores, ritmos, músicas e alegría traerán ao municipio temáticas diferentes que van desde asfábricas de xoguetes ás carreiras de fórmula uno pasando polo mundo azteca ou aconxunción dos entroidos máis tradicionais do mundo nunha mesma comparsas.

Así a agrupación “O millor de cada casa” presentará a temática de“Queimando roda”, unha fantasía inspirada nas carreiras de coches de fórmula un coque fan referencia “ás ganas de saír do garaxe tras dous anos encerrados nel coaspezas renovadas e ganas de pasalo ben.”“Valla- Gym” é o tema elexido pola comparsa do Centro Veciñal e Cultural deValadares que tirará da ironía para representar escenas que un se pode atopardiariamente nun ximnasio e ao mesmo tempo “baixar uns quilos da amargura cotiá”. Tamén desfilará polas rúas de Gondomar a comparsa Furafollas con“Misturando Raíces” onde a música, a cor e a alegría ofreceranos un percorrido pordistintos entroidos do mundo, dos máis modernos aos máis tradicionais.

Percorridohistórico diferente o que presenta a Asociación “Os da Casa” que cos seus disfraces trasladaranos á “Fábrica de xoguetes” onde a infancia adquire un poder relevantedescubrindo xoguetes desde a década dos 60 ata o de agora.A Asociación Cultural Comparsa Luces de Tomiño sumarase ao desfile con “Ocirco”, “sinónimo de ledicia e a conxunción e mestura de seres que só poden alegranoscomo os pallasos, domadores, mimos, equilibristas…” Ldanzia suma 115 participantesao entroido de Gondomar so o seu “Ldanzteka”, rendendo unha homenaxe ácivilización azteka con toda a súa maxia, mitoloxía e colorido.

“O conto da criada” será a temática que desenvolverán os integrantes dacomparsa do Centro Cultural “A Mercé de Chaín”, aos que tamén se sumarán nodesfile a comparsa de Parada do Miñor cunha versión moderna do famoso xogo dodominó cunha “interpretación divertida coa que queremos sorprender ao público epasalo ben”.

O alcalde Paco Ferreira agradece a aposta das asociacións por sumarse e estedesfile no ano no que perde a súa condición de concurso, prestándose axudaseconómicas aos participantes que oscilan entre os entre vos 250 e vos 400 euros paraas agrupación que desfilen sen carrozas, dependendo o importe final do número deintegrantes. Non caso de que vaian acompañadas por carroza, entendéndose por ela aplataforma decorada arrastrada por un vehículo de motor, vos premios oscilarán entrevos 400 e 550 euros. Cada carroza a maiores que se some á comparsa recibirá unhaaxuda de 100 euros.