XXXIV edición da Festa da Bicicleta do Val Miñor

Tratase dunha marcha que percorrerá os tres concellos e que este ano ten como anfitrión principal ao Concello de Baiona.

A saída de Baiona realizarase a partir das 10:00h. dende a entrada do Parador. A partir desta hora procederase a dar saída ao grupo de ciclistas dunha forma controlada pola PO-552 con destino ao Pavillón de Deportes de Panxón. Ás 11:00 horas sairase cara á rotonda da Ramallosa onde a marcha de “Baiona” e “Nigrán” acudirá a “recoller” á de Gondomar para, desde alí, pedalear as tres xuntas pola PO-552 cara ao Parque da Palma, onde ás 13:00 horas aproximadamente finalizará con sorteo de agasallos e avituallamiento.

HORARIOS PARA PARTICIPANTES DE GONDOMAR:

– De 10:00h. a 10:45h. – Incricións e recollida de dorsais – Praza Paradela

– 11:00h. – Saída dende a Praza Paradela de Gondomar dirección Ramallosa

– 11:30h. – Agrupamento cos participantes procedentes de Baiona e Nigrán – Rotonda de Ramallosa

– 12:15h.  – Chegada a Baiona – Parque da Palma.

– 13:00h. – Sorteo de Agasallos e Saída cara a Gondomar

NORMAS BÁSICAS
 – Maiores de 7 anos- Uso obrigatorio de casco

MÁIS INFORMACIÓN