O Concello de Gondomar presenta a súa nova marca

O alcalde de Gondomar Paco Ferreira presentou esta mañá a nova marca “Gondomar”, que está conformada por un logotipo cunha tipografía deseñada específicamente para o mesmo e cun símbolo que representa as dez parroquias do municipio.

O símbolo desta nova marca se expresa mediante unha estructura xeométrica , simplificada, lexible e estable, que aporta unidade visual e personalidade ao conxunto.

Desde hoxe esta nova imaxe corporativa irase introducindo paulatinamente en todos os medios oficiais de comunicación do concello, páxina web e redes sociais, e nunha segunda fase durante as próximas semanas en todas as dependencias municipais.

40 anos de formación musical en Gondomar

O Conservatorio Municipal de Música de Gondomar celebra este curso o seu 40 aniversario con diferentes actividades que foron presentadas esta mañá polo alcalde Paco